En lååång kreativ natt...



Bonjour, ma petite princesse de Narnia ! Jag sov dåligt inatten. Här är min långa natt : Jag sov lite, vaknade och skrev känslorna som hemsöker mina tankar och mitt hjärta sedan ett par dagar. Och sen sov jag lite, vaknade och skrev, osv. Jag har resultatet framför mina ögon i morse. En lååång dikt om vissa saker, vissa rädslor men i slutändan finns det en strimma av hopp som vanligt (och naivitet, vem vet?). Jag tror fortfarande det finns en strimma av hopp i mörkret. It is totally me ! Även med något som är omöjligt att bli verklig/sann. Hmm, moi, moi, moi...

- The future is like a pregnant woman, who knows what she will give birth to? Right or wrong????

              
                                             Réveille-toi, ma Belle au bois dormant !  

Det regnade hela natten, men det spelar ingen roll om solen skiner under dagen, inte sant Aniołeczek? Hoppas att du har en fin dag med massor av solstrålar som värmer dig och glöm inte din fina änglalika leende :-) okej? Miłego dnia i na razie, mój Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Hope du fick sova lite bättre inatt, Froggie! Ibland står ju inte hjärnan still, hehe.



Jag har sovit som en sten - var igång hela dan, både fysiskt och menalt, så det räckte bara med att lägga huvudet på kudden :-)



Idag drar jag to Sthlm, ska to gym innan och fixa lite sista grejer. Hope att du har en fin dag, Froggie!

2011-03-02 @ 08:27:13
Postat av: FredVisgot

Merci :-) Je te souhaite un bon après-midi et un bon voyage, mon petit ange de lumière !

2011-03-02 @ 16:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0