Vårfärger för dig, mon petit ange de lumière !



Bonjour, ma Belle au bois dormant ! Livet är inte svart, vitt eller grått. Livet är färgglatt. Nu badar man i ett hav av färg och trevliga doft som tillkännager omedelbar vårens ankomst. Här är, som utlovat, några bilder till dig i hoppas att de ger dig tålamod, hopp, energi och en önskan att få ditt berömda och vackra änglalika leende på läpparna. Ett änglalikt leende från min lilla ängel för att världen blir ett riktigt paradis. Det är bara några bilder men det är bättre att ingenting ha.   

              
                                                                     Gul som solen !    


                             Mimosa : vilken trevlig och god doft den har, mój Aniołeczek !    

              
                                                                    Vitt som snö !  

              
                                                  En bild säger mer än tusen ord !   

Jag vet faktist inte om det är vinter, vår eller sommar. Och du, mój Aniołeczek? ;-) Ha tålamod och var modig, min underbara lilla prinsessa från Zawiercie ! Våren är nästan i Europa och sen ska komma sommar, jag lovar. Glöm inte att köpa en ny fin bikini ;-) 


                                                          Miłego dnia, mój Aniołeczek !   

Je te souhaite une belle et merveilleuse journée, ma petite princesse de Pologne !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Tack för de underbara bilderna, Froggie! Så vackert :-)Solen skiner här idag också, jag och min vän ska gå och käka vår favoritfrulle (som vi kom på att vi inte har ätit sen november, hehe) - yogurtglass med bär och granola!



Hope att du har en fin dag!



2011-03-16 @ 09:32:21
Postat av: FredVisgot

De nanda :-) "I’m dancing and singing in the rain", det regnar här. Hoppas att du har en fin solig dag och en trevlig kväll med din vän. Papa, mój Aniołeczek !

2011-03-16 @ 14:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0