The Famous French Modesty !



Bonjour, ma douce Belle au bois dormant ! Hoppas allt är bra med dig. Det är skönt att födas i mars. Det finns så fina saker under den här månaden : karnawal, Wielki Post, wiosna i dzien moich narodzin, oczywiście. It is with all modesty that I say I am a maker of spring - the famous modesty à la française. Hey, är jag fransman, eller inte? ;-) 

               
                                                    Miłego dnia życze, mój Aniołeczek !  

Oh, jag vet inte om jag fortfarande är levande eller död. Tja, hoppas att du har en fin dag - Bonne journée, mon petit ange de lumièrePapa, mój Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Well, mars är en fin månad! Solen lyser och det räcker gott och väl för mig, trots att det fortfarande är kallt ute. Jag minns inte om jag redan har sagt Grattis! till dig men jag får väl upprepa mig - Happy B-day, Froggie! Jag vet inte helt vilken dag du fyllde/fyller men jag menar det lika mycket ändå :-)



Jag har suttit med både plugg och jobb, ska fortsätta med jobbet nu (så att jag blir klar tills ikväll då vi ska gå ut och äta ett gäng) och sen blir det mera plugg framöver. Åker till Malmö i helgen och stannar där ett tag, undrar om missarna har saknat mig...? Hehe.



Well, Froggie - hope du har en fin dag! Imorgon är det finalen i Melodifestivalen, förresten. Jag tänkte slänga ett öga om jag stannar hemma för kvällen... Man får se. Ciao!

2011-03-11 @ 15:38:24
Postat av: FredVisgot

Men januari är också en fin månad, jag gillar den 28 januari i synnerhet. Varför? Jag undrar... ;-) Men du har kanske ett svar, du.



Dziękuję, mój Aniołeczek, jag fyller den 03 mars 2012 (02 mars för min syster, ni är nästan tvillingar som du och Joanna, haha). Vi har några saker gemensamt :-) Du är inte skyldig att säga grattis till mig, you know. Jag visste att du hade massor av saker att göra/tänka och du är inte hos dig, så det är varför jag har inte skrivit något om det på bloggen.



Well, jag Är säker att missarna har glömt vem du var ;-) Varför har de saknat dig? Pourquoi? Du är inte en mus, men bara en liten ljusängel med en hjärna, ett stort hjärta, en massa av humor och galenskap. Själv saknar jag aldrig dig, aldrig. Okej, jag erkänner att jag har ljugit, dina missar har saknat dig, älskar för mycket dig.



Hey, glöm inte du kan se finalen i bubblor av champagne med dina vänner imorgon kväll. Jag tänkte att du skulle besöka din mama och din mormor innan du börjar att flyga. Jag är död efter en lååång vecka. Hoppas att du haft en trevlig vecka, du. Eh bien, je te souhaite une belle soirée, ma douce petite princesse de Zawiercie.

2011-03-11 @ 18:26:32
Postat av: Casia

Ujuj, Froggie! Jag säger ju grattis för att jag vill säga det, inte av nån annan anledning! Oavsett hur mycket jag har att göra :-)



Hoppas att du hade en lovely födelsedag, med familj, bubbel och en massa andra trevligheter.



Jag planerar faktiskt att kolla på Melodifestivalen i sällskap av bubblor och goda vänner, men det blir en lugn kväll - ska upp tidigt på söndag och flyga till malmö :-)



Hope att du har haft en fin kväll, Froggie. Natti!

2011-03-11 @ 22:17:12
Postat av: FredVisgot

Det vet jag väl och blir jätteglad när du säger mig det :-) Jag menade att du borde att koncentrera dig på dina kurser, det var viktigare att all annan sak. Hey, du får säga grattis till mig så många gånger du vill, Princesse. Även om jag skulle känna mig att bli super gammal, plötsligt :-p



Dziękuję bardzo, mój Aniołeczek :-) Du är så snäll, som vanligt.



En kväll att kolla Melodifestivalen med några (många) bubblor och goda vänner, hmm, det låter bra, som ni säger i Sverige, eh? Jag ska kolla programmet med den bästa av mina goda vänner (läs : mig själv, haha). Jag är kanske den enda fransmannen som ser Melodifestivalen här i Frankrike. Men hur kan du planera en kväll om du inte är hos dig?



Miłego dnia i papa mój Aniołeczek !

2011-03-12 @ 06:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0