Miłej soboty życzę, mój Aniołeczek !



Dzień dobry, mój Aniołeczek ! Sov du gott inatt? Jag var så mycket trött igår kväll och har sovit som en sten. Jag var en riktig zombie hela veckan, jag lovar. Och på natten kunde jag knappt hålla mig vaken. Mitt sinne ville det men inte min kropp, som du ser vad jag menar.

                 
                                             Bon samedi, mon petit ange de lumière !  

Jag behöver vila i helgen men innan jag ska snart gå till universitetet. Osh sen tänkte jag springa lite ute och njuta av solen (jag tror att det regnar nästa veckan). Je te souhaite un merveilleux week-end, ma douce petite princesse de ZawiercieMiłej soboty życzę, mój Aniołeczek !   




Kommentarer
Postat av: Casia

Det blir ju så där ibland - the body and the mind are separated. Den ena är pigg och den andra kräver sömn. Svår matematik i längden! Som tur är brukar det reglera sig själv. Jag sov t ex tio timmar igår natt! Vilket i och för sig jämnade ut sig inatt, tex (inte så mycket sömn). Men hoppas att du inte är alltför trött - lite energi i form av joggning kommer nog att hjälpa :-)



Jag ska jobba lite nu och dra iväg to gymmet sen. Det är soligt och plusgrader här idag, kan knappt tro det!



Ha en fin dag, Froggie!

2011-03-12 @ 07:27:23
Postat av: FredVisgot

Synd vi inte är nobelpristagare i matematik. Oh, det finns inget nobelpris i det här området. Vissa säger att man drömmer när the body and the mind are separated, vet du det?



Vadå, plusgrader?! Nej, jag tror inte dig, inte i Sverige ;-)



Nu ska jag ta en joggingstur och njuta av en lugn helg. Na razie, mój Aniołeczek !



Ps : Njut väl av den soliga dagen i Stockholm (äntligen !) och glöm inte ditt änglalika leende, eh?

2011-03-12 @ 14:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0