Bon dimanche, mon petit ange de lumière !



Bonjour, mon cher petit ange de lumière ! Har du sovit gott trots en kort natt? Jag beklagar redan att Melodifestivalen är avslutad, snyft, snyft :-D Nu måste man ha tålamod och vänta på ett helt år, en evighet.
 

                                                    Globen efter showen igår kväll !  

Imorse förtsår jag alltid inte varför S. Nielsen fick så många poäng. Och jag gillar absolut inte Madame Bengtzing, hon verkar vara otrevlig, en tyrann (?). S. Varga hade fortfarande en vacker lång klänning. Den bästa deltagaren vann igår kväll. Sverige kommer att få bättre resultat än andra länder. Vissa deltagare är riktiga katastrofer. I år är ett rikt land som vinner Eurovision Song Contest igen. UK, Russian...

                
                                             Je te souhaite un bon dimanche, Princesse !  

Jag antar att du är på ett plan just nu. Det är dags för mig att springa i skögen. Hälsa missarna och ha en fin dag i Malmö !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Jag håller med dig - Bengtzing och co var ingen hit. Däremot var min favo en lite ovanligt sån - Swingfly - sen gillade jag också Nicke Borg (tror jag att han hette), låten var bra. Men visst, den som vann var inte helt fel heller. Jag har en vän som är helt gaaaalen i vinnarlåten (och vinnar-pojken, hehe). Hon blev nog överlycklig igår!



Hoppas att du får en lovely joggingrunda!



Jag sitter och väntar vid gaten, min sis kommer och hämtar mig i Mmx, det blir nice - länge sen vi sågs and there is ton of stuff to talk about :-)



Well, ha en fin dag, Froggie, ciao!

2011-03-13 @ 11:09:51
Postat av: FredVisgot

Boom chicka boom chicka boom boom :-) En energisk låt. Nickes låt var faktisk bra men han kunde inte representera Sverige i ESC. Jag förstår inte varför det svenska folket har valt Saade och inte Måns i 2009 men jag minns inte andra låtar. Monsieur Måns och hans dansöser - jag gillade särskilt tre-fyra sekunder av deras koreografi. Men jag känner inte Måns och alla sina låtar, vet bara att han är Marie Serneholts pojke.



Haha, jag är säker att Saade har en massa av tjejer-fan som din vän. Hmm, jag undrar varför, haha. Han ser så ung ut. Jag tror inte att Sverige vinner med denna låt, men pourquoi pas? Sverige är ett rikt land och svenskar gillar ESC, inte sant?



Jag tror att jag har redan sett Saucedo i tävlingen. F Kempe har en av sina låtar i ESC igen. Nielsen och Kempe sjöng tillsammans i Melodifestivalen, eh?



Oh, vad snäll hon är din syster ! Ni kommer prata hela dagen, non stop :-D



Hälsa din sis (på franska) och hoppas att du njuter väl av din dag med Joanna. Papa, mój Aniołeczek !

2011-03-13 @ 12:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0