Bonne semaine, ma princesse de Zawiercie !



Dzień dobry, mój Aniołeczek ! Vissa människor har tur att vara på semester i Malmö, inte sant? ;-) Andra måste gå till jobbet. Det måste vara fint väder idag innan regnet är tillbaka. No, please !!! Men denna första dag i veckan börjar riktigt bra med dimman imorse. Ibland känner jag att vara i London. Hey, Bordeaux var en engelsk mark under medeltiden (Wojna stuletnia i Joanna d'Arc, Dziewicą Orleańską), remember. 

                    

                       Je te souhaite une bonne semaine, mon petit ange de lumière !   

Jag har ett möte på stan i eftermiddag, efter lunch. Det ska bli ett tillfälle att njuta av solstrålar. Hoppas att du har en fin solig dag i Malmö - igen.  Życzę miłego dnia i usmiechu, mój Aniołeczek !   




Kommentarer
Postat av: Casia

Semester? Oh la la, vem har semester? Inte är det jag! :-) Satt och gjorde klart ett jobb idag, tränade hårt på gymmet, besökte en vän och tog en promenad på stan och nu ska jag ta ett glas bubbel med min bästa väninna här. Du ser ju - jag jobbar hårt! ;-)



Det regnar rejält här i Malmö, men jag är glad ändå för att luften är mild och det är gröna knoppar på träden! Trodde aldrig att den tidspunkten skulle komma...



Hope att mötet gick bra, Froggie, och att du får en lugn och trevlig kväll. Ciao!

2011-03-14 @ 18:37:56
Postat av: FredVisgot

Åh, min stackars lilla polska ängel, vad livet är hårt mot dig ! Tur att du har en modig hjärta och mycket vilja, precis som alla polacker. Bubblor, bubblor, bubblor ! De räddar ditt liv, Princesse, eh? ;-)



Det var inte bättre här - sol, sol, sol. Dessutom var det så kallt, bara 20 grader i solen. Hemskt, I know ! Frankrike är inte Polen, du ser :-p Din mamma skulle inte älska mitt isiga land. Hey, Naturen är lik du, une Belle au bois dormant ;-) Wake up !



Jag tänkte på dig och tog några bilder för att ge dig mod, min lilla prinsess av Zawiercie. Jag väljer dem just nu (vill bara tre eller fyra). Hoppas att du hade en trevlig kväll med massor av champagne.



Dobranoc i śpij dobrze, mój Aniołeczek !

2011-03-14 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0