Våren i huset !



Bonsoir, ma belle petite étoile du soir, mon cher ange de lumière ! Jag tror att jag kan säga att våren har kommit hem. Jag satte ett par buketter mimosa hemma. Doften är så söt och trevlig, en doft som är 100% naturlig.  

              
                                                       En bukett mimosa i salongen !  

Det är så synd att du inte kan andas där söta och underbara doft av vår. Men du kanske inte skulle gilla det, eh?

              

Bonne nuit, ma douce et belle petite princesse. Fais de beaux rêves et que les anges du ciel te protègent pendant ton sommeil !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Jag kan känna doften :-)



Här snöade det lite igår... Hombre! Men, men - jag misströstar inte. Bara att läsa orden "mars" i kaledern gör mig lite gladare. Idag ska det vara soligt här idag, jag vaknade rätt early och ska ge mig ut på en liten powerwalk innan jag tar itu med annat.



Ha en lovely dag!

2011-03-19 @ 07:24:16
Postat av: FredVisgot

Tyvärr kan du inte känna den :-(



Oh, snö ! Det gör mig glad :-) Snö i mars! Du bor i ett kostigt land. Vad kul att du fortfarande har hopp. Ja, mars är en underbar månad ;-)



2?! Mon Dieu, du ser jättepigg ut imorse, jag undrar varför, haha Hoppas att du hade en trevlig powrwalk. Na razie, mój Aniołeczek !

2011-03-19 @ 08:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0