Miłego sobota życzę, mój Aniołeczek



Dzień dobry, Katarzyna ! Jak leci, mój Aniołeczek? O moj Boze, nie mowie dobrze po Polsku. Ratunku ! Czy ktos mowi po francusku tutaj? Aj aj aj, min skalle ! Ibland glömmer jag att jag är bara en enkel groda, en liten liten groda som blir, hmm...som blir galen på grund av din vackra och så exotiska modersmål, min söta lilla prinsessa av Zawiercie ;-)   

        

Hur är det med din mamma? Hoppas att hon inte är för sorgligt att ha "lämnat" igen Polen, hennes familj (?) där och hennes polska barndomsvänner, osv. Din syster är bra? Och jag glömmer inte missarna, förstås ! Well, jag ska snart och gå till universitetet, har några saker att göra. !jag är littet bråttom, har haft ett problem för att somna opch med alarmklockan också, haha. Hoppas att du har en underbar dag, min vackra lilla stjärna från Polen -

Miłego sobota życzę i buziaki, mój Aniołeczek
!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0