En enkel dröm är bättre än ingenting, eh?



Bonjour, mon petit rayon de soleil ! Har du sovit gott? Hoppas att du fick massor av söta och trevliga drömmar :-) Inatt tog jag en liten kvällpromenad var skönt men lite "kallt" - hahaha - fortfarande (runt 13-14 grader, lite blåsigt). Men jag var inte ensam, det fanns de vackra stjärnorna trots stadens ljus, du vet. Och jag tror att jag har sett dig där uppe, du var himlens ljusaste stjärnan. Jag föll nästan ner på grund av dig och your winks ;-)

Okej, it was only a figment of my imagination - det var riktigt trevligt, shhh ;-) haha. Mon Dieu, je suis complètement fou... Well, hoppas att du har en underbar och solig (je croise les doigts, Princesse!) dag. Życzę miłego dnia, mój Aniołeczek !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0