Lördag : Powerwalk, kaffe, osv...



Dzień dobry, mój Aniołeczek ! Jak sie masz? Jag är säker på att du sov som en sten inatt efter din långa jobbdag. Inatt hittade jag hur man får hjälp från kundsupport och sen jag skickade dem ett hjälpmeddeland. Hoppas att de förstår vad jag menade och löser problemet för att min blogg är "frisk" igen :-) Håll tummarna ! Det var dags för mig att göra något. Det kanske blir slutet på semester för dig ;-)

Jag har inte sovit mycket natten innan. Nu ska jag gärna gå ut och ta en powerwalk i skogen för att väcka min själ och min kropp. Sedan måste jag gå på universitetet men innan dricker kaffe ; en droppe, förstås ! Je te souhaite une merveilleux samedi ensoleillé, ma douce Belle au bois dormant. Miłego soboty, mój Aniołeczek ! 




Kommentarer
Postat av: Casia

Hey, Froggie! Hope att du har fått sova lite bättre inatt :-) Jag hade en lååång dag igår, fullspäckad med jobb och lite andra grejer. Idag ser ut på samma sätt - har precis hällt i mig lite (läs: enorma mängder) kaffe och tänkte göra klart ett jobb. Ska flyga ikväll och sover nånstans i Finland igen. Vart tar tiden vägen? Och varför snodde nån en timma inatt? ;-)



Ha en fin söndag, Froggie!

2011-03-27 @ 09:53:32
Postat av: FredVisgot

Tänker du att jag är en idiot och vet inte varför du kollar min blogg varje dag, eh? Jag vet sanningen. Du gillar att tortera mig and do not say the opposite, jag har beviset. Ja, du gillar att tortera mig (det är din favoritshobby) och det är varför du har snott en timma inatt. Du ser väl att jag läser dig som en öppen bok ;-)



Jag trodde att du har flugit redan. Hey, jag ser att Finland blir ett andra hus för dig. Här är din första lektion på finska : "Hei, minun nimeni on Casia. Mikä sinun nimi on? Kiitos (tack). Onko teillä huonetta ? Hyvää yötä (godnatt)"



Vad skulle du vara utan mig, mój Aniołeczek? ;-) Tur att jag alltid är här för dig, eh? Änglor !



Seriöst. Hoppas att du kommer att ha ett trevligt flyg och en fin finska kväll. Pidä huolta (take care)! Et que Dieu et ta grand-mère te protègent, mon cher petit ange !



PS : S'il te plaît, var försiktig i alla fall, min kära lilla polska ängel från Zawiercie (det är i Polen, du vet) !

2011-03-27 @ 16:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0