Fais de beaux rêves, Princesse !



Bonsoir, ma belle étoile du soir !
Idag tog jag bilder på min äppleträd och körsbärsträd i blom redan. Jag tycker att deras blommor är inte vackra i år, kanske på grund av regnigt väder. Naturen behöver regn för att blända oss med sin skönhet, eftersom vi behöver dricka mycket vatten :-) Tyvärr tror jag inte att jag ska äta många körsbär. 

               
                                            Äppleträd och körsbärsträd i blom i regnet ! 

Hoppas att det går bra med dig och njut av din första natt och dag i Finland, Princesse. Bonne nuit, ma douce et belle petite princesse de Pologne. Fais de beaux rêvesKauniita unia pikkunalle !   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0