Abstinens



Bonjour, ma petite princesse de conte de fée ! Har du sovit gott i ditt slott? Hoppas att du inte är för trött på grund av kurser (och är inte för tråkiga). Jag drack vin och champagne igår kväll och onsdag kväll. Oh la la, det blir abstinens hela helgen :-)

                                   
                                                                 Abstinens denna helgen...    

Det har varit fint väder hela veckan men lite kallt (9-13 grader, brrr ;-) haha) i alla fall. Well, hoppas att du har en fin (kurs)dag, min kära lilla prinsess från Polen - Bonne journée, mon cher petit ange de lumière - Miłego dnia, mój Aniołeczek !    



 

Kommentarer
Postat av: Casia

Hey, Froggie! Låter lovely med bubblet ;-)



Jag har faktiskt slutat för dagen, sitter i bussen på väg hem to Sthlm. Har haft psykologi hela förmiddagen och sen blev vi lediga, vilket är tur för mig för jag har ett jobb för mediabolaget som jag måste få klart nu i dagarna. Så jag ska åka in och sätta mig på nåt kafé och jobba undan, innan jag åker vidare till min vän där jag ska parkera ett tag när jag är i Sthlm.



Hope att du får en fin dag, ciao Froggie!

2011-03-04 @ 12:32:24
Postat av: FredVisgot

Bubblor är den gudomliga drycken till änglar från himlen, eh?



Du har skrivit din kommentar i busen?! Haha, vad du är rolig eller...tokig ;-) Psykologi, hoppas att det var intressant. Jag har en kusin som är psykolog. Hon är a fashion victim, hmm, jag undrar vad min "bästa vän" (Monsieur Freud) tyckte om det - något dumt om sex som vanligt.



Princesse, du överger ditt slott. Oh la la, dagens prinsessorna är inte vad de var förr ;-)



Jobb är jobb. Det är bra men glöm inte att andas då och då. Jag vill inte att du blir sjuk, eh?



Bon après-midi, mon petit ange de lumière ! Na razie, mój Aniołeczek !

2011-03-04 @ 14:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0