Miłego soboty, mój Aniołeczek !



Bonjour, mon petit ange de lumière ! Har du sovit gott? :-) Igår kväll fick jag ett väldigt överraskande besök av min syster och hennes pojke. Hon ville ge mig en gåva. Lepiej późno niż wcale, även om jag ville absolut ingenting. Bla bla bla...Gud, vad tjejer är mycket pratsamma ! Har jag fel, Princesse? Nej, självklart inte ;-)

              
                                                     Miłego soboty, mój Aniołeczek !   

Nu ska jag och går till
universitet. Hoppas att du har en trevlig dag, min lilla stjärna från Polen - Życzę pięknej soboty, mój Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, vad snäll hon är din syster! Men gåva av nån speciell anledning?



Jag sov sådär. Mucho in the head, som vanligt. Så jag har jobbat, tränat, jobbat och jobbat och ska jobba mer idag. Vilken lördag, eh? Hope u r having a nice one, Froggie, ciao!

2011-03-05 @ 17:05:51
Postat av: FredVisgot

Well, var det nån speciell anledning att bli en dinosaurie? ;-)



Min stackars lilla ängel ! Jag skulle gärna vilja att hjälpa dig, skulle gärna vilja att du har bara trevliga fina saker/idéer i ditt huvud. Men jag är säker att allt ska vara bättre snart och du ska sova gott med en massa av fina drömmar.



Hey, glöm inte att vila dig då och då. Nu kollar jag...Men du vet väl vad jag kollar ikväll, eh? :-) Hoppas att du haft en fin kväll i alla fall, Princesse. Dobranoc, mój Aniołeczek !

2011-03-05 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0