Bon dimanche, mon chère petit ange de lumière !



Bonjour, ma Belle au bois dormant ! Det var en trevlig kväll igen igår kväll...Skandal eller inte. Skandalen skulle vara folk who vote foolishly, men folk är inte idioter -(vissa tidningar, journalister ?). Jag tycker att det är bra Sara VArga går i finalen. Jag vet inte om hon är känd i Sverige men hon haft charmig med hennes långa vita klänning och hnnes smycken. Dessutom är hennes låt intressantare än andra, olik. Och "Oh my God" so british, 60-talet, hur inte gå till finalen med Gud? Haha...Galenskap, han har ett problem i huvudet, haha :-)

               

Jag vet inte vad du kommer göra men jag ska snart spela lite fotboll med kompisar. Hoppas att du har en underbar söndag - Życzę milej niedzieli, mój Aniołeczek !    




Kommentarer
Postat av: Casia

Hey, Froggie! Jag var på middag med vänner så jag såg inte melodifestivalen, men jag har hört låtarna innan. Sara Varga var ok, men jag tycker att det är en trist låt... Sen ska man ju kunna sjunga också ;-) Men, men - det är ju melodifestivalen!



Jag har varit uppe sen 7, gick och la mig väääldigt sent igår men nu har jag jobbat lite och ska iväg till gymmet snart. Sen är det work, träffa en gammal väl på stan och så åker jag hem till en annan god vän. Imorgon flyger jag till Trollhättan för vidare kurs - ska bli intressant!



Hoppas du får en lovely dag, med fotboll, sol and other nice stuff. Ciao!

2011-03-06 @ 08:21:44
Postat av: FredVisgot

Men min lilla ängel från himlen, det finns glädje/hopp även i sadness. Dessutom är den inte en låt för nattklubbar. Vem vinner? Kanske Brolle?!



Hey, du kommer sova hos alla dina vänner, haha. Jag är säker att alla är glada att hjälpa dig/välkomna dig hos dem. Jag föreslår att du tackar dem med dina berömda scones och din vackra änglalika leende :-)



Trollhättan i närheten av Göteborg, eh? Är du där i flera dagar (två)? Jag kommer att upptäcka Sverige med dig nu, mon petit ange de lumière. Cool :-) Snart flyger du igen...Jag måste hitta mod och tålamod när du ska flyga, haha.



Sol, sol, sol. 14, 14, 14...grader här. Hoppas att du hade en fin dag och en trevlig kväll, min lilla prinsess av Zawiercie - Bonne nuit, mon cher petit ange de lumière. Fais de beaux rêves et que ta grand-mère te protège dans ton sommeil. Bonne nuit eller bonjour ;-)

2011-03-06 @ 21:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0