Våren eller sommaren?



Bonsoir, ma belle petite étoile du soir ! Calor ! Det var en varm solig vecka med 19-20 grader (och 21 grader i skuggan idag). Jag är helt vilse och vet inte om det är vår eller sommar. Det är hemskt, inte sant? ;-) Printemps ou été? Peux-tu m'aider à répondre à ma question, Princesse? Idag åt jag lunch mitt i ett hav av tulpaner och påskliljor. Tyvärr kan jag fortfarande inte lägga bilder. Mmm, kan du tänka dig att äta på gräset och känna luften med den söta doften från vackra blommor? Jag hade en känsla mitt ansikte "brann" efter bara 5 minuter i solen. Calor, calor ! Snart kommer du se ut som en hummerockså ;-) Dobranoc i śpij dobrze, mój Aniołeczek !   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0