Årets första körsbär !



Bonsoir, ma belle étoile du Nord ! Jag är i himlen. Saken är den att jag har precis plockat årets första körsbär i min trädgård. I'm soooo happy :-)

              
                                          Slut av dagen (nästan) i trädgården !   


                                          Svårt att ta en bild på toppen av en stege !  


                                 Jag skulle behöva hjälp för att äta allt, Princesse !  

Jippie, jag kommer äta mycket vackra och läckra röda körsbär i år. Tyvärr saknar något för att få en idyllisk målning, en omöjlig dröm att bli verklighet. C'est la vie !   

                                     -------   -------   -------   -------   -------   -------   -------

              
                                                            Bonne nuit, mon ange !  

Hoppas att du och Joanna har en underbar kväll - Dors bien, ma belle et douce petite princesse. Fais de beaux rêves et que les anges du ciel te protègent !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Yummie! Jag förstår att du är lycklig :-) De ser helt ljuvliga ut! Enjoy!



Jag har precis kommit hem från jobbet, Joanna har flugit hem till Köpenhamn och jag är ensam i min lya. Kollar på monsieur Poirot med ett öga och det andra är fastklistrat vid datorn.



Hope att du hade en lovely dag, natti!

2011-05-22 @ 22:01:33
Postat av: FredVisgot

Och de är faktiskt ljuvliga, tro moi. Mamma ringde mig och vill lära mig hur man gör körsbär sylt. Jag visste inte att hon kunde göra det. What a shame! Jag känner inte väl min egna mamma.



Du har flugit i Sverige (3-4 timmar) och inte till Finland då. Vilken konstig jobb du har ;-) Du var glad att Joanna var med dig dessa senaste dagar, eh? Jag är säker att du hade din underbara änglalika leende hela helgen. Jag vet inte varför jag har ett stort leende på läpparna när jag tänker på det :-) Du och Joanna blir två "galna" när ni är tillsammans, inte sant? ;-)



Oh la la, jag kollade "Murder on the Orient Express" förra veckan. Men ingen Monsieur Poirot ikväll, tyvärr. Enjoy, my little princess :-)



Haha, du är bra hos dig, i din lya med tusen och en burk honung, min kära lilla polska nalle.



Jag har precis vaknat upp. Det kommer bli en lång och hård vecka. Jag är sååå trött och har för saker att göra. Men jag tror jag är trötta på livet här i Frankrike. Jag blir verkligen galen i mitt huvud. Tur att jag har min lilla solstråle ;-)



Du måste välja mellan Mr Poirot och datorn. ÄR det så intressant för att kolla din dator, medan det finns din vän på tv:n?



Well, hoppas att du haft en lovely kväll med din bäst vän Monsieur H. Poirot. Dobranoc,miłych snów, mój Aniołeczek ! Bon voyage vers le merveilleux pays des doux rêves, mon ange. Solen skiner igen i ditt liv imorgon :-)



Natti, min lilla nalle!

2011-05-22 @ 23:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0