Bor jag i Bordeaux eller London?



Jag säger ofta att Bordeaux är London. Tja, jag bor verkligen i London men utan de nackdelar (läs : regn och dimma).


                                                               So British !

En powerwalk med min syster blir alltid en enkel promenad. Girls !


                                             British tourist...half asleep in Bordon ! 

                                          

                          Dieu sauve la Reine (with a little British accent, of course) !

                                                                  

Oh, my God ! Is it me who said those words? :-) Bye-bye, my dear little princess of Zawiercie !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe... Det är bara Starbucks och brittiska skvallertidningar som saknas ;-) Hope att ni hade en lovely walk. Say hello to your sis from me, ciao!

2011-05-15 @ 19:34:51
Postat av: FredVisgot

Har du några lästips för henne? ;-) Well, jag måste säga att hon läser bara franska skvallertidningar. Kvinnor! :-)



Ja, det gör jag. Måste ringa henne nu och jag är säker att hon kommer bli glad för din hälsning, som varje gång :-) Ciao, Princesse !

2011-05-15 @ 20:14:09
Postat av: Casia

Klart att hon läser skvallertidningar - det gör varje kvinna som har nåt uns kvinnostolthet att stoltsera med ;-) Ciao, Froggie!

2011-05-16 @ 08:41:36
Postat av: FredVisgot

Hahaha, du är sååå roligt. Jag vet inte varför ni läser det. Kvinnor är konstiga varelser ;-) Ciao, Princesse!

2011-05-16 @ 12:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0