En generös Moder Natur !



Bonsoir, ma belle petite étoile du soir ! Hoppas att Gud var snäll med dig och du hade lite solstrålar idag i alla fall, Princesse ! Jag jobbade muskler i eftermiddag och behövde det. Det är som jag inte gjorde det sedan, hmm,...en evighet. Nu känner jag bättre. 


                                             Vill du äta ett par körsbär? Snart, snart :-)  

Sen "tog" jag en mini och snabb promenad runt trädgården och såg den otroliga arbete och det stora generositet av Mother Nature.
                                     -------   -------   -------   -------   -------   -------   -------

                    
                                Flyg, min lilla ljusängel ! Flyg till drömmarnas land !  

Well, hoppas att du hade en trevlig söndag och har en lovely kväll - Dobranoc, śpij dobrze, mój Aniołeczek !  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0