Powerwalk med eller utan syrran?



Bonjour, ma merveilleuse petite perle ! Bara två små glas igår kväll, eh? Bien sûr, Mademoiselle, bien sûr. Polska kvinnor ;-) Är det verkligen nödvändigt att säga dig vad jag kommer göra i morse. Idag blir det lite annorlunda eftersom jag vill försöka att ta en powerwalk med, well, med min lillasyster. Ja, jag vet det verkar omöjligt uppdrag. Men man måste tro på mirakel. Dessutom sover hon fortfarande just nu, som vanligt. Önska mig lycka till. Jag skulle behöva det med :-)

    

Nu låter jag dig sova i lugn och ro. Du behöver det imorse, tror jag, efter den långa natten du har precis haft (aj aj, skallen !). Eh bien, je te souhaite un merveilleux dimanche, ma douce et belle petite princesse !   




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, då har jag och din sis nåt gemensamt idag - jag sov till halv tio...minns inte när jag sov så länge sist! Fast det är för att jag var hemma rätt sent igår, då blir det ju så. Tänkte också ta en walk nu egentligen, men det regnar och ser inte alltför lockande ut så jag stannar inne och slänger i me lite frulle och kryper bort till gymmet sen istället.



Hope att solen skiner hos toi, Froggie! Have a lovely one ;-)

2011-05-15 @ 10:02:16
Postat av: FredVisgot

Du var hemma sent igår eller imorse, menar du. Det är absolut inte en överraskning för mig. Men även nattens drottningen behöver sova, hmm,...då och då, förstås ! Ce matin, tu as été vraiment la Belle au bois dormant ;-)



Solen skiner (nästan) alltid hos moi. Mannen som uppfann fönstren är en ren geni :-) Tur att det inte regnade igår kväll, eh?



Hoppas att du har inte dött på gymmet den här gången ;-) Papa, mój Aniołeczeka !

2011-05-15 @ 11:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0