Måndag : Sol Och Klarblå Himmel !



Bonsoir, mon merveilleux petit ange ! Vilken fin dag man hade här :-) Solen har skinit från klarblå himmel hela dagen. "Une image vaut mieux que mille mots" som man säger i Frankrike och här är en bild :

              
                                              Sol och klarblå himmel i Bordeaux !  

Förstår du varför jag hade ett stort leende idag? :-) Nu har jag en seriös fråga för dig, min lillla lusängel. Och jag vill få en seriös svara även om min fråga är konstig. Var inte rädd, Princesse, okej ? 

              
- Skulle du vilja vakna upp i en säng helt täckt med vackra rosor varje morgon?


              

Solen skiner fortfarande ute. Jippie, livet är så underbart :-) Well, hoppas att du har en looovely kväll - Dobranoc, miłych snów, mój Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Lovely, då vet jag vem som har stulit solen! Hehe...



Som svar på dig fråga - nej, det skulle jag inte vilja. Jag skulle bara ha panik för vilka kryp som krälade där bland alla bladen och på det sättet skulle hela scenariot liksom förlora sin skönhet. Men om jag aldrig skulle vakna igen skulle jag gärna ligga där bland rosor. What a way to die, eh?



Nu ska jag krypa i min (blomsterfria) säng och blunda - har jobbat ett par timmar och imorgon ska jag på kurs igen, puh. Ingen rast, ingen ro!



Natti, Froggie!

2011-05-16 @ 21:08:23
Postat av: FredVisgot

Oh, przepraszam mój Aniołeczek. Det viste jag inte. Jag skickar solen via flygpost och du får den onsdag.



Dina små vänner är inte elaka. Varför är du rädd för dinna små vänner och inte en liten groda ;-) Tyvärr, du tror inte på magi så; men du är en romantisk poet i alla fall. Akta dig, min lilla ljusängel ! Om du ligger bland rosor så kan du somna på, remember.



Ingen rast, ingen ro på grund av franska flygplan. Var en modig liten ängel !



Gissa filmen jag har precis kollat? Murder on the Orient Express. Jag har tänkt på dig och ditt Orient Express i december, tror jag :-) Men du var inte på filmen med det fanns Igrid Bergman och Sean Connery, Lauren Bacall.



Om du är för trött, så inte skriva på min blogg. Du behöver sova mycket för att få massor av energi för media-jobbet, plan och paaarties. Jag förstår. No problem, my little angel of light.



Bonne nuit, ma douce et merveilleuse princesse. Fais de beaux rêves et que les anges te protègent. Śpij dobrze, mój Aniołeczek !

2011-05-16 @ 23:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0