Do not touch !



Bonsoir, ma belle petite étoile du soir ! Hoppas allt gjorde bar med kursen idag :-) Jag antar att du hört talas om IMF-Chefen Affären. En städerska säger att ha varit en sexuella övergrepp offer. Jag vet inte om det är sanningen även om den här mannen har ett riktigt problem med sex (otrohet som alla politiker, dumma män som har makt). Hemskt ! Men jag läste Aftonbladet och det finns saker som är helt falska (samma sak med th Sun. Och varför denna tidning skriver aldrig artiklar när vi är bättre än dem?). 


                                  

Men en fransk seriös journalist har pratat med tjejer som jobbar (kabinpersonaler lika toi) på flygplan (Air France) och de har sagt att de inte gillar jobba när Monsieur IMF-chefen är i deras plan. Därför att det blir en vana att hans händer vidrör en del av sina kropp så är inte bröst eller rumpa. När jag hörde det så jag tänkte dig. Oh la la, mój Aniołeczek, hoppas att du har alrdig haft problem med passagerare :-(

              

Well, hoppas att du har en trevlig kväll - Bonne nuit, mon cher petit ange de lumière. Fais de beaux rêves !  




Kommentarer
Postat av: Cas

Hey, Froggie! Nej, jag har faktiskt aldrig hört talas om den här chefen...men det låter inte som om jag har missat så mycket ;-)



Jag är alltför auktoritär ombord (tro det eller ej) för att nån ska tafsa på mig - har aldrig hänt och jag tror inte heller att det kommer att göra det. But U never know. Många fula fiskar som försöker andas på flera tusen meters höjd!



Nu ska jag snart krypa i säng. Har varit på kurs fram till efter lunch och jobbat med tv-jobb resten av tiden. Är rätt slut, så det är bara att krypa i säng. Imorgon är en annan dag... Natti, Froggie!

2011-05-17 @ 20:17:56
Postat av: FredVisgot

Tro inte att alla fransmän är perversa. Jag förstår inte dessa män som liger med andra kvinnor trots att har en maka och barn ibland. Vi (män) är svin. Och grodor ibland ;-)



Alltför auktoritär. Wow, jag vill inte vara en av dina passagerare, VIP-service eller inte. Jag skulle vara alltför rädd för att du ska slänga mig av planet under flygning. Jag är en groda, inte en ängel med ljusvingar lik dig, haha ;-)



You are right, You never know. Du är en kvinna, en vacker kvinna. Livet kan vara svårt även en gullig kvinna som toi. Det är därför du alltid bör vara försiktig, speciellt på natten i Finland eller Sverige, osv. Lova mig att alltid vara försiktig, min lilla ängel!



Auktoritär (det är mycket bra)?! Jag skulle säga att du är en kvinna med karaktär och stolthet :-) En fantastisk liten ängel.



Jag har precis sett Jodie Foster på fransk tv (Festivale de Cannes). Hon är vacker med hennes fina blå klänning. Dessutom pratar hon en perfekt franska. Denna kvinna är otrolig och är en av mina favo-skådespelerskor (så smart).



Lycka till med tv-jobbet.



Oui, demain est un autre jour. Dobranoc, miłych snów, mój Aniołeczek !

2011-05-17 @ 21:21:55
Postat av: Casia

Hehe, jag är försiktig Froggie - men ibland är inte försiktigheten nån modig bodyguard heller ;-)



Oh la la, Cannes-festivalen! Det är så kul att kolla på alla klänningarna och hur de för sig på röda mattan... Jag får köpa mina skvallertidningar och se Jodie i pappersversion istället, hehe,



Have a nice one!

2011-05-18 @ 08:10:18
Postat av: FredVisgot

Jag förstår inte vad du menar dig. Ce n'est pas grave.



Hey, the festival celebrates films/cinema och toi, vill bara kolla klänningar, glamour. Mon Dieu, les femmes ;-) Du skulle kunna kolla festivalen med dina egna ögon, där i Cannes, onde day. Vem vet? :-)



28-29 grader, calooooor :-) Ciao, Princesse !

2011-05-18 @ 16:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0