Bonne semaine, ma belle petite princesse !



Dzień dobry, mój Aniołeczeka ! Åh, jag vet inte varför men jag vill stanna hemma idag. Lyckligtvis tjäner man pengar för det arbete man gör.

                   
                                                    Jag vill också försöka, jag :-)

I eftermiddags har jag ett tråkigt möte. Det skulle bli trevligare på stranden med ett glas bubblor. Är inte detta en bra idé? Jag förtjänar inte att få Nobelpriset i ekonomi för det, eh?

                                

Var flyger du idag? Kalmar? Tampere? Jag skulle så vara en av dina lyckliga passagerare. Deras dag ska bli den lyckligaste dagen i deras liv när de kommer se ditt vackra och underbara änglalika leende :-) Well, hoppas att du har en fin ny vecka och en trevlig jobbdag, min kära lilla ljusängel - Cześć, mój Aniołeczeka !  


PS : Kan du skicka mig en av dina underbara änglalika leenden för att få mod och energi (även om jag är inte en av dina passagerare)? S'il te plaît, mon ange :-) 




Kommentarer
Postat av: Casia

Leendet skickat! :-) Lite väl sent, kanske, men hoppas att det duger anyway!



Jag har haft en heldag idag, och ja - vi var i Kalmar. Hade teknik (dvs fel på planet) imorse så det blev lite förseningar, men annars har det flutit på rätt bra. Hann jobba med översättnigen lite också emellanåt.



Det är väl inget konstigt med att vilja stanna hemma ibland, så är det för oss alla :-) Men hey, it's another side of us and of life in general.



Här har det varit rätt kallt och blåst enormt. Dios mio, vilka stora lungor Gud måste ha ;-)



Nu ska jag hemåt och försöka få lite jobb gjort, men vet inte om jag orkar för jag har varit uppe och jobbat sen sex imorse och det börjar kännas lite, måste jag erkänna.



Well, hope att du hade en lovely dag och ha en fin kväll, ciao!



2011-05-02 @ 17:46:28
Postat av: FredVisgot

Dziękuję bardzo, mój Aniołku ! Det är aldrig sent med dig :-) Du är så generös



Oh la la, har ni ofta problem med tekniken? Jobb, jobb, jobb, du är en sann polska, du, inte en fransyska ;-)



Javisst, men det skulle bli konstigt med dig. Du behöver inte ha en lägenhet i Stockholm ;-)



Hey, Gud är stor ! Hahaha, haha, jag älskar så mycket din humor. You are the best, my dear little princess. Här är det sommaren (sol och värme).



Jag tycker att du behöver vila i kväll och ett extra-jobb. Mais...demain est un autre jour, som man säger i Frankrike. Natti, natti !

2011-05-02 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0