Tillbaka hem igen !



Bonsoir, mon petit ange de lumière ! Jag har precis varit tillbaka från min lilla hemstad (nära Bernadottes hemstaden). Det blev kul att se igen min morfar (nästan 81 år) och några av min mors släkt. Tur att jag kunde sova i bilen, min syster kör riktigt bra. Jag förstår inte hur glömde att jag har gjört ett besök till mormor idag?


                                              Utsikt över min hemstad från slottet !   

                           

Nu kollar jag hotellen i Stockholm just nu, även om jag är helt slut. Hoppas att du och din sister hade en fin dag och har en trevlig kväll - Bonne soirée, ma belle et merveilleuse petite princesse !  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0