A tiring sleep !



Bonjour, mon doux petit ange ! Sov du gott? My sleep was a tiring sleep. Wait, hmm, did I say a tiring sleep? How could I be tired while I'm asleep? Imorse är jag faktiskt jättetrött, så det blir en lååång tisdag idag. Seigneur, aide-moi ! Nej, jag behöver/ska behöver aldrig dig. Jag har en fråga för dig, Princesse : Vad gör du om dina passagerare inte behöver dig under flyget? Låt mig gissa ! Una siesta? ;-) Säg mig att jag har rätt, please :-) Oh la la, jag skulle vara alltför besviken om jag hade fel. Jag skriver, jag skriver...eller konsten att säga ingenting.

              
Eftersom det inte är en fin bild så det är inte för dig. Hoppas att du har en fin dag, en trevlig promenad och det blir roligt på gymmet idag, osv - Bonne journée, ma belle petite princesse !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, det är nog du som får ta en siesta idag... ;-) Du, det finns nte så mycket tid över när jag jobbar och när passagerarna inte behöver mig så finns det alltid en massa saker att göra. Så ingen siesta för mig, inte! Det är så korta flygningar, allt mellan 30 minuter och en timma, och då ska man hinna med servering och allt annat som man måste göra ombord. Jag är ju själv, så jag har inga problem med att fylla ut tiden (det är nog snarare omvänt, hehe).



Idag ska jag flyga till Vaasa, men innan dess blir det gymmet and stuff som vanligt. Hope att du får en fin dag!

2011-05-24 @ 08:47:06
Postat av: FredVisgot

Ingen siesta tyvärr. Jag är inte toi - joke ;-) Min stackars lilla polska nalle, du förtjänar att äta lite honung ikväll. Men det Är bättre att ha en massa saker att göra, just my opinion. Jag tror att många av dina passagerare inte behöver dig, men vill bara vara bredvid dig. Hey, det är inte varje dag som man kan prata med en riktig ängel ;-) Jag erkänner att jag har en otrolig tur eftersom jag prata med en underbar ljusängel varje dag :-)



Oh la la, hoppas att du har inget problem med askmolnet, Princesse. Det skulle bli bättre om du fastnade i Frankrike (fint väder, 28-30 grader, vackra stränder, Carrefour och dina favo-butiker) och inte i Finland just nu, haha. Seriöst, jag håller tummarna för dig, min kära lilla ängel.



Hoppas att ditt flyg gick bra. Dobranoc, mój Aniołeczek !

2011-05-24 @ 20:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0