Måndag och redan dödstrött !



Oh la la, imorse är jag redan dödstrött trots att (det är måndag) denna veckan är bara början. Hmm, jag vet inte om jag fortfarande är levande fredag​​. Äntligen, jag skulle kunna att veta universums mysterier :-) eller hur att alltid se den ljusa sidan av livet, inte sant? :-) 

                          

Igår var det "dzień matki". Mamma var glad för solen sken och hon var som en drottning hela dagen. Hoppas att ni hade en trevlig helg och har en ny fin och solig vecka -




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, Froggie! Du får sakta ner lite på helgerna... Eller ta bra fler extra-siestor :-) Om det inte hjälper så finns det ju alltid kaffe, eh? Jag har varit utan i snart två veckor, och nu saknar jag det inte mer.



Soligt och fint här, jag kom från Malmö igår och har jobbat, tränat och varit lite allmänt social. Nu ska jag sätta mig med ett jobb - det handlar bara om fotboll. Dios mio... jaja, that too shall pass ;-)



Hoppas att du har en fin dag!

2011-05-30 @ 15:10:16
Postat av: FredVisgot

Du är så klok, min lilla polska mamma ;-) Jag försökte ta några siestor men det är inte så lätt att säga/skriva (tog promenader istället) - sömnproblem på grund av saker som är i min skalle (jag skulle vilja förstå vissa saker). Det spelar ingen roll för jag är inte fortfarande död. Nej, det Är inte idag att du kan fixa ett party för att fira min "avresa" från ditt liv ;-) Hey, vill du att jag dricker kaffe för dig också? Min stackars lilla nalle!



Haha, du är lik pappa. Man vet aldrig var han är :-) Du sÄger att jag får sakta ner lite på helgerna, och du :-) Football?! Jippie, nej förlåt. Min stackars lilla ängel! Det är meningslöst att erbjuda dig min hjälp för att du är en mycket intelligent/smart tjej som behöver ingen hjälp. Dessutom är jag säker på att du har massor av vänner som skulle hjälpa dig bättre än en groda med sin svenska "à la Froggie". Princesse, glöm aldrig att jag är/ska vara alltid här för toi, i alla fall. Alltid... Vad heter programmet?



Courage, mon petit ange de lumière! Hoppas allt är bra med din mamma och Joanna. Papa, mój Aniołeczek !

2011-05-30 @ 16:23:20
Postat av: Casia

Programmet heter "Man's Work" och handlar om en snubbe som provar olika yrken - den här gången ska han träna ett fotbollslag. Har precis gjort klart jobbet (thank God) och nu ska jag indulge in som downtime :-)



Du får gärna dricka lite kaffe för mig, det kanske gör dubbel nytta och får dig att piggna till :-)



Ha en fin afternoon, Froggie - nu ska jag gå och sätta mig på takterassen och vältra mig i välbehövligt skvaller. Ciao!

2011-05-30 @ 16:36:59
Postat av: FredVisgot

Du är bäst, som vanligt :-) Una fuerza que nada y nadie puede parar



Eller jag blir en bomb med allt koffein jag skulle dricka. Princesse, du ser väl jag har förstått din plan för att befria dig från mig ;-) Änglor!



Hoppas att du får en trevlig stund på takterassen med den fantastiska utsikt över solnedgången i Stockholm och de vackra stjärnorna som kommer snart börja att skina i himlen, och en bra läsning också. Na razie!

2011-05-30 @ 17:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0