Min moster, mina mostrar !



Bonsoir, ma belle petite étoile du soir ! En av mina kollegor sjöng hela dagen. Aj, mitt stackars huvud ! Då mindes jag min (vampyr-)moster, Emilie, som brukar sjunga och dansa var som helst och när som helst. Själv sjunger och dansar jag, medan jag städar i huset. Men Emilie är galnare än jag. T ex : du handlar (shopping) med min moster. Om hon gillar musik i varuhuset/butiken, så dansar och sjunger hon med du framför alla. Ja eller nej, du dansar med Emilie. Och det kommer att bli värre om du skulle vara med min moster och alla sina systrar, tro moi :-) Tur att jag är en klok groda, eller nästan ;-)

               
                                           Bonne nuit, ma Belle au bois dormant !  

Well, om jag inga skriver inlägg i morgon, så betyder det att mina mostrar har dödat mig med deras danser i min dröm ikväll. Hoppas att du har en lovely kväll och har ingen mardröm om mina mostrar ;-) Dors bien, ma belle et douce petite princesse. Fais de beaux rêves !  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0