En blomma för att hå mod !



Bonjour, mon cher petit ange de lumière ! Hoppas att du sov gott inatt. Här är en bild på en blomma för dig. En virtuell blomma för att du har mod för all dagen, medan du jobbar på ditt jobb av översättning.


                                                  En liten blomma för att ha mod !   

Igår kunde du inte gå till gymmet, eh? Hur gjorde du för att inte bli galen? Min stackars lilla prinsessa ! Hmm, slutligen behöver du inte att få några blommor. Idag kommer du att njuta av varje ögonblick när du är där :-) 

            

Det är snart helgen. Är du glad? Well, hoppas att du har en fin dag - Je te souhaite un bon mercredi, ma douce et merveilleuse petite princesse !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Muchas for the flower :-) Jodå, jag gick till gymmet igår. Det blev en sväng före frukost...måste gå till gymmet ialla fall varannan dag, annars blir jag galen!



Nu ska jag sätta me med jobbet, det är grått utanför så perfekt jobbväder om man ska sitta hemma och jobba :-)



Hoppas att du har lite solstrålar du kan gotta dig åt, Froggie. Have a lovely day!

2011-05-04 @ 08:13:31
Postat av: FredVisgot

Träningen blir som en drog eller kaffe. Men det är kul/roligt att bli galen ibland. Det är perfekt för att andra lämnar dig ifred.



Här är det fint väder, som vanligt. 22 grader. Regnet gillar inte Bordeaux :-)



Hoppas det går bÄttre med jobbet (masterchef?). Var en modig liten prinsessa ! Bonne après-midi, mon ange !



PS : Vill du ha andra blommor, min lilla polska nalle? ;-)

2011-05-04 @ 13:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0