Welcome to Woderland !



Bonsoir, ma belle petite rose ! Efter jobbet gick jag på en stan i närheten av Bordeaux och tog några bilder för att du väl förstår att jag bor i ett underbart land. Mais oui, tro mig ! Naturligtvis är det du och bara du som kan säga om jag har rätt eller inte.


                                                                 Älvorsgatan   


                                                   Mästerkatten i stövlarsgatan   


                                        Askungensgatan - Tummelitensgatan    


                                                       Sovande skogensplatsen
                                    (mais tu n'étais pas là, ma Belle au bois dormant)
   


                                                          Rödluvansplatsen   

Förstår du nu varför Bordeaux är i mitt hjärta? Har jag inte ett lovely land?:-)

                                       -------   -------   -------   -------   -------   -------   -------

  
                                                     Śpij dobrze, mój Aniołku !  

Hoppas att du haft en fin kväll. Bonne nuit, ma Belle au bois dormant. Fais de beaux rêves - Dobranoc, miłych snów, mój Aniołeczeka !  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0