Irrationella man !



Jag vet inte om du märkte men det är den 11 November 2011 idag, eller 11/11/11. Enligt ett rykte skulle det vara ett magiskt datum, en turdag eller inte. End times or new Golden Age to come? Denna tillfällighet händer bara en gång per sekel. Det är otroligt att se hur människor blir irrationella. Att gifta sig den 11/11/(20)11 kl. 11:11, spela hasardspel, omöjligt att besöka Keopspyramiden, osv... 

                            
                                          Ah, Universum och alla dess mysterier !

Vissa människor stöder också  tanken att alla bebisar föds idag kommer att bli goda människor eller kriminella, farliga psykopater i framtiden. Detta är inte att skryta (även om jag är fransman), men jag har inga övernaturliga gåvor, trots detta skulle jag kunna att säga detsamma om alla barn som föds varje dag på världen. Vilka stora medier de är ! Jag har varit verkligen imponerad, really. 

                             

          Bonne nuit, mon petit ange de lumière. Repose toi bien au pays des songes !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0