Sleep well in Finland, sunshine !



Bonsoir, mon cher petit ange de lumière ! Jag tänkte att skulle gå hem sent men jag är redan i mitt lilla huss. Det var riktigt härligt och så skönt vädret här med 12 och 20 grader (men inte imorgon, tyvärr). 

           
                                                           Sleep well, sunshine !

Jag kan definitivt inte ta en paus för att jag så mycket behöver dina ord. Jag får energi med dig, słoneczko. Du är min dos super-koffein, med andra ord (för) att du kan bäst förstå ;-) Dobranoc, śpij dobrze w Finlandii, Słoneczko !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe... Med tanke på hur mycket koffein som flyter i mina ådror så tror jag att det där med koffein-dosen mycket väl kan stämma ;-)



Well, trevligt att du lägger pausen åt sidan!



Här är det kallt som bloody Sibirien, nästan minusgrados. Ujuj! Jag ska slänga i mig lite frulle, träna, sticka iväg på ett möte och så flyger jag ikväll för att sova i Finland. Om två veckor flyttar jag, och jag har massor att göra - por favor, mr God. Kan du lägga till några timmar på mitt livs klocka? Muchas!



Ha en lovely dag, Froggie!

2011-11-15 @ 08:32:37
Postat av: FredVisgot

Jag tackar dig för dina ord OCH din humor, kära polska koffein :-)



Jag förstår inte varför du skriver "trevligt att du lägger pausen åt sidan". Du var inte glad att jag tar en paus? Öh, någon har aldrig sagt till dig hur du är en konstig och galen ängel? ;-)



Jag är säker på din byggnad och din lägenhet är jättevackra, en prinsessas palats, haha ;-) Om du behöver min hjälp så jag är redo att hoppa på ett plan till Stockholm. Idag varit jag i Troyes, en fransk stad nära Paris. Jag ville svara dig men hade inte tid för.



Du måste tro på Boze. Hey, vi hade en timme extra ett par vecka sedan. Varför inte ett annat mirakel, eh? :-) Jag är helt slut (har inte sovit inatt och söndag natt). Well, hoppas att du haft ett trvlig och lugnt flyg. Sov gott och dröm sott i Sibirien, öh...förlåt i Finland, min lilla ljusängel från Zawiercie, Polen ! Wow, du är en riktig människa-världskarta, du, haha. Och nu jag vet vad jag ska göra om jag behöver en ;-)

2011-11-15 @ 23:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0