Det är dags koffein !



Dzień dobry, misio ! Jag har sovit gott men inte som en sten. Jag var rädd för att inte vakna upp  i tid för att gå till jobbet, även om min klockradio "vaknar hela staden" haha. Att vilja, jag vill gärna ha en lugn jobbdag idag. Men det är snart dags koffein, eller hur? ;-)  

                                                
                                                    Une tasse café, Princesse?

Hoppas allt är bra med flygning till huvudstaden - Bonne journée, mon petit ange de lumière !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hoppas att du får omge dig med lite lugn på jobbet, då! Jag har precis kommit hem från jobbet, ska också slänga i mig en (andra) dos koffein och jobba med lite tv-stuff.



Have a nice one!

2011-11-16 @ 07:49:54
Postat av: FredVisgot

Jag är inte säker vampyrer skulle gilla att dricka vårt blod. Koffein blir kanskebättre än vitlök. Sol, regn, sol, regn här (16 grader). Hoppas att du får ett trevligt översättningjobb, Princesse

2011-11-16 @ 15:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0