Vad veckan har varit lång och intensiv !



Bonsoir, ma brillante étoile du soir ! Idag hade jag inga önskemål att jobba (det är ovanligt med mig men jag hade andra idéer i skallen hela dagen) och tänkte bara på helgen. Här hemma jag är och vill skrika dessa några ord : "Äntligen, det är slutet på en lång och intensiv jobbvecka. Nu kan jag njuta av min lediga tid att reflektera över din (virtuella) julklapp och födelsedagspresent men det blir allt svårare (en groda har en liten hjärna)".

              

Tja, hoppas du har väl njutit av din lediga dag och din kväll också - Bonne soirée et bonne nuit, mon cher petit ange !




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj... det verkar ha varit en lång vecka! Min med, så jag firade fredagen med Moet på ett nytt ställe inne i stan med mina två bästa vänner. Nu tänker jag sova ihjäl mig, typ :-) Se nu till att lägga din lediga tid på dig själv, eh?



Natti, Froggie!

2011-11-18 @ 21:41:47
Postat av: FredVisgot

Moët?!? Och Monsieur Nicolas F. då, eh? Vad otrogen tjej du är ! Ett nytt ställe inne i Sthlm men hur är det möjligt? Hoppas att det var trevligt och du och dina vänner fick en lovely stund :-)



Jag är inte en självisk person, Princesse. Om jag mår bättre att göra saker för dig, även om de inte är fina.



Dors bien, ma petit princesse. Et puissent les anges du ciel te porter jusqu'au Royaume des doux rêves !

2011-11-18 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0