Ett besök på mormors grav !



Mamma och jag var i min hemstad hela dagen igår (Wszystkich Świętych) och har hälsat på min mormor (blommor, böner och tankar till hon). Det var kul att vara med nästan all familjen igen. Emilie, min (vampyr-)moster var jättepigg även om såg lite blek ut. Det är resultatet när en vampyr dricker "lightblod" (diet blood). Mój Boże, wampiry ! 

              
                                                               Chryzantemy !

Hon har bilder på mig, hmm, helt naken. Okej, jag var bara en bebis på bilderna men jag skämdes att alla kan se dem. "Oj, vad du hade f Tyvärr gillar mina mostrar speciellt att leka med mig - skämt om bilderna

                           
                                                       Forever in our hearts !

Dessutom  min "vampyr-moster" är utpressning (blackmail) mig eftersom hon har ett gammalt kassettband där jag försöker säga mina första ord (och med några kompromissa bilder). Varför har jag en familj så tokig? Jag har verkligen ingen tur med min mors familj. Stackars mig ;-)

Cześć moja mała Księżniczko !




Kommentarer
Postat av: Casia

Din "Vampyr-moster" verkar vara en intressant kvinna, hehe...



Dior mio, jag har helt glömt bort All Helgona-helgen :-O Shame on me! Men jag har fullt upp (ännu mer än vanligt) och får väl använda det som ursäkt :-/



Nu ska jag hoppa i uniformen och flyga ett par turer till sthlm och tillbaka till Ängelholm igen.



Ha en fin dag, Froggie"

2011-11-03 @ 12:47:10
Postat av: FredVisgot

Ja, Emilie är verkligen en intressant person som vet massor av skämt, särskilt på blondiner, haha ;-) Hon är jätterolig och har ett stort hjärta. Min vampyr-moster är den enda personen i världen att få kalla mig Freddy (Krueger), ett skämt mellan oss båda (på grund av våra drömmar, vi gillar att prata om det). And she speaks perfect English (I'm so jealous). Dessutom är Emilie en otrolig/grym dansare, som alla mina mostrar i alla fall. Om du inte vill dansa hela natten, då du aldrig får att vara bredvid henne på en fest.



Det spelar ingen roll att du har glömt Alla Helgons dag. Det viktigaste är att du äslkar din mormor och hon är fortfarande i ditt hjärta...Forever. Hey, det är snart Julen och du skulle kunna att bli en människa-snögumma igen när du ska hälsa på din mormor under de berömda snöstormarna i ditt underbara Narnia-land ;-)



Hoppas att du får bättre väder än moi (det regnar) under dina flyg mellan Sthl och Ängelholm - Pa pa mój Aniołeczek !

2011-11-03 @ 15:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0