Dagarna ser ut som tvillingar !



Bonsoir, Espoir lumineux ! Dagarna går och ser ut som tvillingar. Jag gick på promenad i en av mina favoritparker i eftermiddag. Och vädret var perfekt för. Jag hade en "vacker" grå himmel ovanför mitt huvud. Som du ser i bilden nedan.


                                        Grå himmel ovanför Bourran slott och parken !

Det var svårt att ta bilden (bara en) därför att en anka, eller något liknande, var rasande att se mig. Gud vet varför. Jag ville förklara att parken inte var för den, men hur kunde jag göra? Du vet hur ankorna är nufortiden, eh? Speciellt en som kommer från Hollywood, din gammal vän.

Fyra dagar utan sol ! Öh, jag undrar varför jag känner mig som i Sverige, dessa sista dagarna.

                                                           * * *       * * *       * * *

              

                                          Bonne soirée, mon doux petit ange !

Hoppas att du och din sister är pigga igen och har en lovely kväll - Dobranoc miłych snów, mójAniołeczek !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0