Pratsamma människor !



Bonsoir, mon petit ange lumière ! Det är roligt att det finns människor som pratar så mycket att de ger intryck av att aldrig andas. Jag tänker ofta att de kommer från en annan planet. Varför inte? Jag gillar att prata, men om jag inte känner personen med vem jag delar konversationen, så de ord som kommer från min mun blir sällsynta.

              
                                                        Dobry wieczór, kwiatuszek !

Jag slutar med min bla bla bla och hoppas att du och din pappa haft en jättefin kväll - Śpij dobrze moja mała Księżniczko !

Ps : Är det du som har lagat middag för din pappa ikväll? Mmm, vilken chans han har, öh...eller inte (joke, joke) ! I know you're a perfect housewife ;-)




Kommentarer
Postat av: Casia

I totally agree. Jag blir trött i huvudet ibland när människor pratar ihjäl sig runtomkring. Visst, det kan vara roligt ibland, men för det mesta stänger jag bara öronen och tänker på annat. Mabye a bad thing, men vi har alla våra gränser.



Hehe, nix, jag lagade ingen middag to dad. Jag var helt slut, Froggie. Finito. Ögonen höll på att klistra igen... Och det känns likadant nu, damn it. Har ett par långa dagar framför mig, så sova får jag göra när jag blir gammal eller nåt.



Vale, hope att du får en fin dag!

2011-11-29 @ 09:07:04
Postat av: FredVisgot

Det är inte normalt att du alltid håller med mig. Titta på mina kollegor och min familj, är det sällsynt att de är av samma åsikt som jag. Men varför inte skriva när du inte instämmer med?



Många tänker som dig (att sova, njuta livet när man blir gammal). Men livet händer/blir inte som man skulle kunna hoppas, tyvärr. Du brukar höra ditt hjärta, då lyssna på din kropp då och då, Princesse.

2011-11-29 @ 20:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0