Grodans (mån-)dagordning !




Jobb jobb jobb jobb - Bla bla bla - Jobb (bla bla) jobb - Une tasse de café, s'il vous plaît - Bla bla bla bla - Jobb jobb jobb...

Lunch : Mmmm !

Bla bla bla bla
Jobb - Bla bla bla - Jobb jobb - Bla bla och kaffe, förstås :-) Blajobb och sen Bla bla bla - Jobb jobb...

Hemma : att sjunga i duschen (jippie !) och andas i lugn och ro


Zzzzzzzz Zzzzzzzzz

-------   -------   -------   -------   -------   -------   -------



~ Well, hoppas du inte har jobbat hela natten och har sovit lite, i alla fall.
Ha en fin och underbar dag med Joanna

Narazie, Księżniczko
!




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, det är verkligen så som vissa dagar ser ut... Bla bla bla från höger till vänster, nowhere to run. Ujuj! Då är det skönt att komma hem, stänga dörren och bara vara helt ensam och njuta av sitt eget sällskap (och av glasets/kaffets/U choose).



Hoppas att du får en fin dag idag och att dina öron får vila lite emellanåt. Jag har jobbat sen sex imorse, överbokningar på flyget så massa passagerare och nu har jag suttit och jobbat med mitt andra jobb på arlanda - dax att flyga en tur till Kalmar igen, sen kommer jag tillbaka to Sthlm igen. Pappa-besök ikväll.



Ha en lovely dag, Froggie!



XC

2011-11-28 @ 13:57:29
Postat av: FredVisgot

Jag är en person som älskar mest av allt lugn och ro (det är min drog, om jag kan säga det så), särskilt efter jobbet. Behöver verkligen det. Efter jobbet drycker jag gärna en kopp te (i kväll)



Ingen sol idag...ännu :-( Wow, jag vet inte hur du kan arbeta om din översättning till flygplatsen. Vilken galen jobbdag du har idag !



Hälsa din pappa från mig ! Pa pa, Księżniczko !



ps : vad betyder "XC" ?

2011-11-28 @ 16:22:14
Postat av: Casia

XC betyder att jag inte har koll på mina fingrar när det gäller bokstäverna på datorn... ;-) Hehe.



Jag längtar alltid efter lugn och ro när jag har mycket folk omkring mig... Förstår inte människor som inte kan vara själva. Och tro mig, det finns såna.



Jag kan jobba med översättningarna från flygplatsen därför att jag har hela programvaran installerad på min dator - så min dator är min mobila arbetsplats :-) Men tro mig, nu är mina små grå helt kaputt!



Natti, Froggie!

2011-11-28 @ 19:53:19
Postat av: FredVisgot

Oh, du har vilda fingrar som tvingar dig att ha uppsikt över dem hela tiden, eh? ;-)



Jag antog att du hade programvaran på min dator men är det inte svårt arbeta om översättningarna i flygplatsen på grund av alla människor som är där (här är menade jag)



Ta hand om dina små grå. Natti !

2011-11-28 @ 20:18:24
Postat av: Casia

Nej, det är inte svårt, för att jag sitter med hörlurar och lyssnar till filerna... Så it's a piece of cookie! Inga problem att stänga omvärlden ute, med andra ord :-)

2011-11-29 @ 09:08:55
Postat av: FredVisgot

Du har lättare att koncentrera än andra människor. Jag förstår dig perfekt. En dag, när jag var i skolan (10-11 år gammal), min lärare var frånvarande (sjuk) och så man delade min klass i mindre grupper för att lämna oss i alla andra klasser i skolan. Man skickades mig i klassen till min favoritlärare att hade för två år sedan. Timmarna gick när plötsligt ville hon att jag svårade sin fråga eftersom hennes elever visste inte svaret. Men jag har hört henne fråga för att jag var bokstavligen dykt i att läsa en bok. Hon skratade och sade till elever "När läser Frédéric en bok, så ingenting (världen) existerar omkring honom". Natti !

2011-11-29 @ 20:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0