Vilket trevligt besök !



Efter jobbet har jag vandrat på gatorna, huvudet i stjärnorna eller månen, för att vara exakt. Jag varit glad att kolla månen att le mig. Men jag får inte glömma det viktigaste: Mr Solen har skinit hela dagen (första gång sedan fem dagar). Kan du tro det? Måste jag säga att jag väl njöt detta trevliga besök, för att man kommer att ha en hel del regn för de nästa dagarna.

                                         

Bonne nuit, ma belle étoile du soir, et bon voyage vers le pays merveilleux des doux rêves scintillants !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hey, Froggie! Hoppas att du har haft en lovely vecka - mr Sun har varit frånvarande på mina breddgrader, men i ärlighetens namn måste jag säga att jag bryr mig inte vilket som eftersom jag knappt hunnit andas de senaste dagarna. Är mitt i flytten, massa på jobbet, en hel del andra projekt... Dios mio! Förhoppningsvis lugnar det ner sig om ett tag och man kan åter igen dra in lite luft.



Nu ska jag köra kartonger till min nya lya :-) Ha en lovely kväll, ciao!

2011-12-02 @ 15:15:53
Postat av: FredVisgot

Jag ser att du är en riktig mästare i fridykning, Princesse. Imponerande ! Jag har undrat om du redan var i din lägenhet, eller inte. Synd är jag inte i Stockholm, jag skulle kunna att hjälpa dig så :-( Anyway, det förtjänar en flaska champagne, inte sant? Mmm, jag andas redan lukten av dina läckra - så kallade - scones (eller mat) som gräddar i ugn ;-)



Dröm sött och sov gott ! Och välkommen till din nya lya, kära lilla polska nalle !

2011-12-02 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0