Sister and flat tires !



Dobry wieczór, najcudowniejsza ! Min syster ringde mig innan slutet av min jobbdag att tala om för mig att ett av däcken på hennes bil hade punkterad. Jag förstår inte det har hänt två eller tre gånger per år. Är det ett offer till guden av däck? A curse?

                 
                                                      Tur att det regnade inte !




Jag skickar dig lite värme för en hel vecka, virtuell värme tyvärr.

                               -------   -------   -------   -------   -------   -------   -------  

                  

                                                 Śpij dobrze, mój Aniołeczek !

Kompis och Rasti skulle kanske kunna leva med dig i din nya palats. Hoppas de mår bra :-) Jag har glömt att tacka dig för att dela med moi några barndomsminnen om din skola i Zawiercie : dziękuję bardzo, moja mała Księżniczko ! Je te souhaite une nuit agréable avec pleins de beaux rêves, ma douce et belle petite princesse !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hmm... Det låter verkligen märkligt, det där med däcken. Kanske din syster har en "däckbeundrare" som bor inne i nåt däck? :-O U never know...



Ujuj, jag skulle behöva lite av den där värmen! Här är det fortfarande sol, men kallt.



Jag har suttit i möte på jobbet sen nio imorse, jobbat ett par timmar med översättningen sen (satt kvar på Arlanda) och nu ska jag sticka iväg till Finland en sväng.



Kompis och Rasti! Mina favoritkatter :-) Jag ska åka och hälsa på dem om en vecka. Då sticker jag till Malmö och sen blir det en helg i Köpenhamn. Jag hoppas att min syster tar hand om dem, lite svårt för mig eftersom jag bor i Stockholm nu... Men de klarar sig säkert. Det fanns fler som var snälla och matade dem på gården.



Vale, Froggie, gotta run.



Ha en nice dag och hälsa din syster!

2011-10-12 @ 15:00:02
Postat av: FredVisgot

Du kanske har rätt, vem vet? ;-)



Åh, men du kommer inte att gråta därför att det är kallt då solen skiner på Stockholm. Det kunde ha varit värre. En snöstorm i oktober och bara...över runt/över dig :-o Snart firar du julen i ditt kära vita Narnia-land med din familj, cool, eh? Jag vet bara inte vad jag kan göra för/erbjuda dig i julen i år. Det blir en tortyr. Så svårt !



Oh la la, du har rätt att få några pauser för andan lite. Jag vill inte den vackra hjärna du har, är nere (fungerar inte).



Men självklart att din syster tar hand om dem och till den grad att de tog 10 kg vardera ;-) Efter din mamma, du gör ett besök till Joanna eller är det till den lilla sjöjungfrun? Your cats, don't you miss them? Hur ser de ut?



Well, hoppas att du har ett trevligt flyg till Finland och en lovely finsk kväll, min kära lilla ljusängel !

2011-10-12 @ 15:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0