Att köpa tankräm med GPS?



Bonsoir, mon petit ange de lumière ! Jag förlorar mig ofta när jag är på Carrefour, särskilt för att köpa tandkrämer. Det finns så mycket tandkrämer (in the aisle of hypermarket) som stjärnor på himlen, tror jag. Hur att inte bli galen? Jag tänkte att köpa en speciell GPS för att hjälpa mig med mina inköp. En god idé, eh? 


                                                    ¨Antligen, slutet av tortyr !

Jag brukar att använda samma märke sedan jag var liten. Men det har också flera produkter (tandkrämer), aaarrgh ! Jag tror att handla (shopping) är ett riktigt problem för vi, männen ;-)

                                                       * * *       * * *       * * *   

  

Well, jag måste fixa lite nu. Hoppas att Kompis och Rasti har varit glad att se dig igen - Bonne soirée - Dobranoc i śpij dobrze, moja mała Księżniczko !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0