Moja wina, moja bardzo wielka wina !




                                                  
                                                                    Hmmm...

Jag undrar mer och mer om jag kommer inte fira jul och nyår i Sverige. Men om jag vill få ett hotellrum i Stockholm i året 2011 så jag måste skynda för att göra ett val och göra det. Jag tänkte att åka till den svenska huvudstaden i slutet oktober eller i november men det blir svårt att få ett rum för november nu. Tyvärr kan jag inte se staden med höstfärger i år. Moja wina, moja bardzo wielka wina !

                                            
                                                             Jag har funnit det !

Men det finns alltid en lösning på varje problem. Tur att jag har ett tält ! I en park i Stokholm, det är nästan perfekt, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0