Te med coquitos !



Dzień dobry, Śpiąca królewna ! Jag hade en hård träning igår eftermiddag och var helt trött när var tillbaka hemma. Tur att jag fick en liten siesta ! Men sen blev det bättre efter ett glas varmt té i går kväll.


                                                     Te apetece una taza de té?

Det var inte svårt att vakna med en timmes sömn extra i morse. Lite tråkigt i alla fall :-) Vädret var mulet i morse men det ska bli bättre under dagen (solig, 19 grader idag).

              

Det Är dags att ta en joggingstur. Życzę pięknej niedziela moja mała Księżniczko !




Kommentarer
Postat av: Casia

Inte helt fel med en timma extra sömn :-) Jag hade/har en massa att göra idag, så det kom väl till pass.



Är det scones som gör tekoppen sällskap, perhaps?



Ha en fin kväll, Froggie!

2011-10-30 @ 16:57:59
Postat av: FredVisgot

Nej, det är det inte. Tyvärr vet jag inte att laga scones, snyft :-( Jag är inte så bra som du. Coquitos är strimlad koko(-snöt) med socker och ett par ägg. Perfekt för att drycka te eller kaffe...eller champagne, mmm ;-)



Hoppas din dag och kcäll varit jättetrevlig trots alla saker du hade att göra. Śpij dobrze moja mała Księżniczko !

2011-10-30 @ 22:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0