Söndag eftermiddag på stadion !



Bonsoir, mon petit ange ! Jag och några vänner åkte till Bordeaux stadion för att titta på matchen. Jag vet inte vad som hände eftersom jag inte har slutat prata :-b


                                                                 S upporters

Gissa hur det var efter...Min röst var borta, haha. Då har vi ätit middag på en italiensk restaurang i min stadsdel. Detta var min söndag.

                                                           * * *       * * *       * * *

              

Well, hoppas att du haft en underbar kväll - Bonne nuit, ma douce princesse de Zawiercie, puisses-tu faire de beaux rêves !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, du får leka tysta leken nästa gång ;-) Men det låter som om du hade en lovely afternoon!

2011-10-31 @ 11:58:47
Postat av: FredVisgot

Att vara tyst, jag?!? Nej, det kan jag inte. Jag gillar för blablabla trots att jag är en blyg och(eller) reserverad person.

2011-10-31 @ 14:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0