Som en gammal björn som går i ide !



Oh la la, jag tror det är inte alltid bra att ha en timma extra sömn. Jag kan inte undgå/sluta att gäspa sedan jag har vaknat. Jag känner mig som en gammal björn som är på väg att gå i ide i hans grotta för hela vintern. Hey, den (poslka) nallen är du, inte moi ;-) Bara när du är i Oxölsund, haha.

              

Det ska bli bättre efter ett par (kilo-)gram av koffein ;-) Je te souhaite une belle journée et une agréable semaine, mon petit ange de Zawiercie :




Kommentarer
Postat av: Casia

I get ya! Själv var jag uppe sex imorse och tog flyget till Ängelholm, ska vara här i en vecka och jobba. Det behövdes en stoooor kaffe, I can tell ya.



Well, hoppas att du vaknar till under dagen!



Ciao!

2011-10-31 @ 11:59:50
Postat av: FredVisgot

Ängelholm? Vilket konstigt namn ! Well, välkommen till hemma, Anioleczek ;-) Du har precis köpt din drömlägenhet då du kommer att jobba i en annan stan. Ah, les femmes ;-) Detta bör vara en viktig stad, men jag vet inte den.



Kl. sex varje morgon, jag börjar att tro du var en tupp i ett tidigare liv.



Hoppas att kaffet smakar gott där :-) Sol och 22 grader här...Brrr ;-) Papa mój Aniołeczek !

2011-10-31 @ 14:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0