Dobre wakacje, moj Anioleczek !





Życzę wam dobre wakacje w Palma




Kommentarer
Postat av: Casia

Thanx, Froggie! Och du får ha en lovely vistelse i Stockholm, när du nu kommer hit :-) Hösten är dock redan här, men det är fortfarande vackert.



Ha en lovely dag!

2011-09-11 @ 10:04:35
Postat av: FredVisgot

Du är redan tillbaka i Sverige? Hoppas din mini-semester på Palma har varit, hmm...jättetrevlig ;-)



Det är redan hösten med sina vackra färger?!? :-o Så Stockholm är fortfarande (och alltid) världens vackraste staden, även i hösten. Oh la la, du gillar för mycket TORTERA mig, toi. Varför? ;-) Snart, snart, den lilla franska grodan kommer att följa den vackra lilla polska ljusängel på Stockholms gatorna - joke :-)



Je te souhaite une belle et merveilleuse journée, ma douce petite princesse !

2011-09-12 @ 12:59:17
Postat av: Casia

Hehe, nix Froggie - jag har inte åkt än! Will do soon... Längtar verkligen till mitt andra hem! Träffa och umgås med mina vänner, lämna jobb and stuff bakom mig (om inte annat så bara för ett par dagar). Ska bli lovely!



Ha en nice kväll, ciao!



2011-09-12 @ 16:56:08
Postat av: FredVisgot

Det skulle verkligen bli roligt att du är på ön när jag ska vara i Stockholm. To jest nasz (wspólny) los ;-)



Jag är säker dina semester på Palma sla bli lovely, som alltid, eh? Kanske vi träffas på ön, en dag - NEever :-)



Bonne soirée, mon cher petit ange de lumière !

2011-09-12 @ 17:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0