Familjen, viktigare än guld !



Bonsoir, ma belle étoile du soir ! Hoppas att du och din pappa (en annan polack från Zawiercie, antar jag, eh?) hade en stor och underbar dag tillsammans med bättre väder och ni har mycket pratat på polska, hoppas jag ;-) Glöm aldrig att alltid njuta av varje ögonblick med din pappa (eller mamma) eftersom vi har bara en pappa i livet (även om det inte är sant nuförtiden) så du ska få trevliga minnen - det blir ännu viktigare än att få guld. Vad tycker han om din nya lägenhet i Stockholm?

                 

Önskar dig, mon petit ange, och din pappa en jättetrevlig/underbar kväll :-)




Kommentarer
Postat av: Casia

Thanx, Froggie! Jag och dad hade en lovely kväll, även om vissa omständigheter lämnade lite att önska. Men min pappa är en av världens mest intressanta och humble människor, så det blev lovely anyway.



Du har så rätt, familjen är det viktigaste vi har - och ändå är det så många människor som aldrig tar sig tid för sina nära...tills det inte längre finns nån tid. Så man ska ta hand om la familja! ;-)



Pappa gillar min lägenhet, men han skulle trivas i en skokartong - för honom är den materiella biten helt oviktig. Han hittar ett hem i alla ställen.



Hope att du hade en fin dag/kväll tu tambien, si?



Jag ska slänga i mig lite frulle, dra till gymmet och sen har jag lite tråkiga ärenden som jag måste ta itu med. Ikväll kommer min sis på en blixtvisit, så jag ska försöka hålla mig vaken.



Ha en lovely dag!



2011-09-22 @ 09:18:55
Postat av: FredVisgot

Jag älskar alltid att läsa dina ord om din familj. Och jag förstår bättre nu varför du är unik i denna välden. "Humble", jag uppskattar/gillar denna dygd/kvalitet.



Håller med dig om familjen. Tyvärr har människor mer och mer problem för att prata mellan dem, även i en familj. Och många hatar sig nuförtiden. Jag förstår inte denna världen när man lever. family is sacred, för me. Det är första gången du pratar med mig mycket om din pappa. Han verkar verkligen vara en intressant och fin människa (även sak med din mamma, förstås).



Merci, Princesse. Igår (och idag) blev det en fin sommardag och en normal jobbsdag (lite lång).



Din sis är hos dig. Ibland jag tänker att du ingen har tvillingsyster. Nej, men jag är säker att du lider av en personlighetsstörning, haha ;-)



Hoppas att du hade en fin dag trots att tråkiga ärenden (hoppas det blir bäst nu) och har en lovely kväll med din dubbel - hälsa Joanna för mig !

2011-09-22 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0