Ditt fel, som vanligt !



Bonjour, ma douce petite princesse ! Igår var det en konstig dag. Princesse, det är ditt fel, som vanligt, eh? ;-) Hur är det med denna nya dag? Solen är tillbaka här sedan igår eftermiddag. Det är sommar som fortsätter fortfarande :-) Well, det är dags att tjäna lite pengar, eller hur? :-)  
                  
Var snäll och le när kommer du ut på gatorna och på gymmet för att ALLA (i huvudstan) kan se som du är en riktig ljusängel (MIN söta lilla ljusängel) med ditt underbara änglalika leende ! - Życzę miłego dnia moja Mała Księżniczko !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, skyll på mig bara... ;-)



Jag har precis kommit hem från en natt i Finland (igen) och har en busy, busy dag framför allt (min pappa kommer på middag hem till mig, bland annat). Det är grått och runt 13 grader, inte världens bästa förutsättningar (jaha, nu regnar det också) men hey - allt blir som man väljer att se det, eller hur?



Ha en nice dag!

2011-09-21 @ 08:00:53
Postat av: FredVisgot

Det är bra att du inser dina fel ;-)



Du flyger alla dagar, eller hur? Vad kul du och din pappa tar tid tillsammans. (Hälsa Monsieur din pappa) Smacznego :-)



Jobb, jobb, sol och bara 24 grader här, haha ;-) Papa, moja mała Księżniczko !

2011-09-21 @ 12:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0