Mitt virtuella besök på Stockholm !



Dobry wieczór, moja mała Księżniczko ! Förra helgen besökte (virtuelt, virtuelt) jag Stockholm. Jag vill inte förlora mig själv i denna enorma stad. Att se hotellen, osv... Det var jättetrevligt och inte tröttande. Jag upptäckte något :



Jippie, nu vet jag var 7-eleven ligger och var jag kan äta croissant "à la suedoise" ;-) Hmm, är det en god idé? Är inte säker på det, haha... 

Jag promenerade ensam på gatorna, och då helt plötsligt, en stor överraskning. Jag hade ett otroligt möte på en gata med en kolumn (skrevs ordet : Sture, tror jag, men inte Stureplan). Titta på den här bilder nedan :

                                                   
                                                   
                               

När jag sett denna blond med dessa glasögon (lika dina), så jag tänkt på...Well, har du samma vita jacka, väska, jeans...Är det toi på bilderna, med andra ord? Joanna kanske? Eller en okänd? Nej, jag kan inte tro det. Oui, jag blir galen, I know ;-)



    

Hoppas att du haft en lovely solig dag och har en fin fin kväll, min söta lilla ljusängel ! Bonne soirée !




Kommentarer
Postat av: Casia

Froggie, jag kan lova dig en sak - jag går aldrig med nån annan väska än Louis Vuitton och du skulle inte heller nånsin se mig med en vit skjorta. Brrr!



Vad gäller 7-eleven så finns de ju runt varje hörn, det är det som är själva grejen. Jag brukar handla dagstidningen och bars där. De gångerna jag ätit en croissant i mitt liv är väldigt få, men jag tror faktiskt att 7-eleven har rätt goda alternativ :-)



Idag är det mulet och halvregn, lovely. Jag ska träffa en vän innan jag drar en snabbtur till jobbet. Ha en lovely dag!

2011-09-28 @ 09:44:11
Postat av: FredVisgot

Bara med LV?! Oh la la, jag ber om ursäkt, Madame ;-) Jag Forster inte varför du inte gillar vita skjortor. Vit bikini, ok med sjortorna? Tur att du är blond för alla färger går bra med blond (blondiner) !



Alla säger att jag är bra med svarta kläder (jag tänker att de har rätt men jag älskar färger).



Non, ma belle petite princesse. Du måste äta croissanter i Frankrike, den enda sanna croissanter, haha :-)



Jag antar att det är meningslöst att prata med dig om dagens väder här (31 grader i skuggan och en klarblå himmel). Är jag inte elak mot dig, Princesse? ;-) Var inte arg mot moi. Natti.

2011-09-28 @ 20:15:27
Postat av: Casia

Hehe, jag gillar dem inte bara. Inte några skjortor överhuvudtaget. Och jag är också en black-person! :-)



Jag tror att jag får äta croissanter i Frankrike, om nånstans. Här i Sverige är det ju inte samma sak, eh?



Froggie, imorgon ska det vara 20 grados här. Synd, för jag måste sitta och jobba med ett program innan jag drar iväg till Finland för ännu en natt.



Men hey, sånt är livet! :-) Natti!

2011-09-28 @ 21:08:11
Postat av: FredVisgot

Vi kanske kan ansöka om att bli medlem i Men in Black ;-) Med svarta kläder eller inte, du är alltid super elegant.



Håller med dig. Jag har redan ätit croissanter i Spanien och Portugal men jag säger att dessa inte är croissanter. Och jag tror inte du kommer äta i Frankrike.



Stackars dig, Princesse ! Kanske du ska kunna att njuta fint vädret fredag och helgen. Håller tummarna för dig.



Livet är alltid vacker när du vet att se den ljusa sidan, eller hur? :-)

2011-09-28 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0