~ Guds modern ~



Bonsoir, ma douce et brillante étoile du soir ! Idag pratade mina kollegor inte om politik (jag var för glaaad) men Madredeus, en grupp mycket mycket populär här i Frankrike. Jag gillar inte den här typen av musik men denna grupp är ett undantag. Jag har hört den sista låten och är besviken och förvånad för att bandet har en ny sångerska (mer ung).

                           

Tyvärr har den nya sångerskan inte en röst lika vacker än Teresas rösten. Jag tycker inte att det nya albumet blir en succé. Men jag är säker på en sak, är inte fan nu. Människorna tycker inte om denna typ av förändring i en musikalisk grupp. "Guds modern" är död. Nu blir det en annan fotbollskväll (hemma). Ha en härlig kväll, Princesse !  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0