Min ugn är din ugn !



                                                      desserts cremes cremes 1 gif

Bonjour, Princesse ! Jag har haft en rik idé (för en gång) när jag vaknade för ett par timmar sedan. Som du fortfarande inte har en ugn hos dig, så får du att använda min ugn för att baka dina "gudomliga" (blablabla) scones, okej? ;-)

                                        
                                                        A perfect housewif, you? 

Ha en fin fin dag i köket, kära perfekta lilla polska hemmafru ;-)



 


Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe... Tack för det "virtuella" lånet, Froggie! Men just nu skulle jag behöva en ugn att krypa in i, det är så himla, himla kallt!!! Jag sitter i flygplanet och väntar på mina piloter, som ska komma snart. Håller på att frysa ihjäl... Jaja.



Natti, Froggie!

2012-02-02 @ 22:33:11
Postat av: FredVisgot

Min stackars lilla ängel ! Hoppas att du inte har väntat för länge på piloterna och du inte har förvandlats till en isstaty. Jag slår vad om att de väl var i varmt inne. Och sen kommer de vill att du ger dem kaffe under flygningen - tillsätt lite salt istället för socker nästa gång, eh? ;-) Du kan surfa ombord på flygplanet?



Hoppas att din flygning blir trevlig. Dobranoc Księżniczko !

2012-02-02 @ 23:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0