Bara minus elva grader !



Wow, -11 grader i...Bordeaux i morse. Oh Gud, jag ville inte gå ute. Men tur att det finns inga istappar på kraftledningar som var fallet för ett par år sedan, och det var is under snön på gatan. Jag och mamma pratar ofta om det. Det var otroligt, speciellt för oss. Man brukar inte av dessa typer av sibiriska vintrar, här i Bx. Men en gång då och då.

                                  
                                                   Brrr, mjau-mjau mia, kallt !  

Okej, jag vet väl vad du kommer säga till moi : bara -11 grader, men det är vår hos toi, Froggie ! Det är värre på andra håll, inte sant? Haha och du skulle vara helt rätt att säga det. Du Är så klok och smart - så skönt att känna dig. Tja, jag har verkligen varit mycket modig, gick ute och möt "Miss Iskallt" på väg till jobbet - hon kommer från Siberien och vi hade, öh,...en förtrollande och minnesvärda "kyss" (men du känner väl det). Oh la la, jag tror att jag Är kär i, eh? No God, noooo ;-) Brrr...Hoppas allt är bra med dig trots vädret. Må du ha en riktig fin och trevlig fredag, min kära prinsessa av Narnia-land !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0